אודות גו'זף בוטיק פרחים

אנו בוטיק משפחתי לזרי פרחים מעוצבים ומארזים מיוחדים במגוון סוגים. המומחיות שלנו באה לביטוי בהקשבה לצרכי הלקוחות בשילוב ידע רחב בעולם הפרחים. מה שמביא לתוצאה מושלמת ולקוחות מרוצים. את הזרים שלנו אנו שוזרים, באהבה רבה. המגוון שלנו רחב ,ומתאים לכולם.החל מזרי פרחים אישיים ומובחרים, זרים למשפחה, מארזי שוקולד, זרים לראש, זרי כלה, מארזי אותיות ועוד.

הקמנו את העסק ,במטרה ברורה לשמח אנשים. ולהיות איתכם ברגעים המיוחדים והמרגשים עבורכם. יום הולדת, אהבה חדשה, לידה של תינוק או תינוקת חדשים. הכרת תודה לחבר או חברה. לאמא או לאבא האהובים והיקרים. ולכל מי מהיקרים והחשובים לכם שהכי מתחשק לכם לשמח.

אנו מזמינים אתכם לגלוש באתר שלנו. להתרשם ולבחור את הזר או המארז שמצא חן בעיניכם ואנו נדאג להכין אותו ולשלוח אותו ליקיריכם באהבה!
בנוסף אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולקבל יעוץ והדרכה על טיפול ושימור זרי הפרחים על מנת שישארו כמה שיותר זמן אצל היקרים לכם.

מעכשיו זרי הפרחים שלכם בידיים טובות 🙂

שלכם,גו'זף.

לוגו גו'זף בוטיק פרחים שחור בעיגול מוזהב

הצטרפתם כבר למועדון החברים שלנו?
חברי המועדון שלנו זוכים להיות הראשונים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים ומבצעים מיוחדים!

זה הזמן להצטרף למועדון JOSEPH CLUB המגניב והצבעוני שלנו ולקבל הנחות והטבות שוות!

בכל פעם שתרצו להזמין זר פרחים מושלם להפתיע את יקירכם באירוע מיוחד, יום הולדת או סתם לפנק ולשמח אותם אנחנו נשמח לשזור עבורכם זר פרחים ממבחר הזרים שלנו באתר או להכין זר פרחים בהתאמה אישית עם כרטיס ברכה אם עם מתנות מרגשות.

בגוז'ף בוטיק פרחים תהנו ממבחר זרים מגוונים וצבעוניים לכל מטרה במחירים תחרותיים. הזר המושלם בדרך אליכם במשלוחים מהיום להיום, בתיאום מראש בהזמנה טלפונית 055-6868268 או בהזמנה אונליין באתר.

הצטרפו למועדון של JOSEPH וקבלו 50 ש"ח בקנייה הראשונה שלכם באתר!

פרחים טריים ואיכותיים

יחס אישי ונעים

מגוון זרים ומארזים

שירות מהיר ומקצועי

הצטרפו למועדון שלנו JOSEPH CLUBE

להרשמה מלאו את הפרטים הבאים:

תקנון מועדון

50 ש"ח הנחה בהצטרפות למועדון JOSEPH CLUBE תקף לרכישה ראשונה באתר. לא תקף במבצעי יום שישי, אין כפל מבצעים, לא תקף לרכישת אגרטלים ומוצרים משלימים.

המבצעים שבאתר גו'זף פרחים, הינם בקנייה באתר ודרך האתר בלבד (לא על ידי נציג טלפוני והודעות). גו'זף פרחים יהיו הרשאים היחידים כמנהלי המבצע ו/או לשנות להחליף לקצר או לסיים את המבצע כפי שימצאו לנכון. וכל זאת ללא הודעה מראש ,לא הודעה באתר או בכלל.

מדיניות הזמנות ,סליקה ותשלום באתר

בעת הרכישה ישלח לנציג ג'וזף פרחים מייל ובו פרטי ההזמנה ,במידה והנציג יאשר את העסקה רק אז תשלח ללקוחות הודעה על אישור העסקה , תבוצע הסליקה ותשלח חשבונית ללקוח/ה. כמו כן, נציג מאיתנו יצור עמכם קשר על מנת לחדד את פרטי ההזמנה וזמני המשלוח.

מימוש הטבה לרבות הנחות וקוד קופון ימומשו באתר בלבד.

אין כפל מבצעים ואין כפל הנחות. לרבות קופונים ,הנחת מועדון גו'זף או כל מבצע אחר.

הנחה או קוד קופון אינה חלה על דמי המשלוח.

משלוחים ואספקה

מועדי אספקת המוצרים הם בימים א'-ה'. בין השעות 9:00 -20:00.
ביום שישי זמני האספקה הם בין השעות 9:00 עד 13:00.
במידה והלקוח/ה מעוניינים בתזמון המשלוח לשעה מסויימת יש ליצור קשר טלפוני עם נציג המכירות.

אין משלוחים בשבת או בחגים. אין התחייבות על זמני משלוחים בימי חג, בימי שישי ,בערבי חג למיניהם. לא ניתן להתחייב על שעות החלוקה (בשל עומסים בכבישים). המשלוחים ימסרו ללקוחות במהלך יום החלוקה. 

זמני ומועדי האספקה המצויינים באתר יהיו כפופים להמצאות הלקוח/ה או מי מטעמו בכתובת המשלוח במעמד האספקה. כמו כן לקוח/ה אשר לא ימצאו בביתם ואו בכתובת אליה נשלח שליח מחברת המשלוחים ישלח השליח הודעה ללקוח/ה לצורך תיאום משלוח מחדש בעלות משלוח נוספת. 

לקוח/ה שיבקש להשאיר מוצר בחזקת העוברים ושבים החל מחדר מדרגות ,חצר בניין או חצר בית פרטי, לוקח על עצמו את מלוא האחריות על המוצר ואין לשליח מטעם ג'וזף פרחים כל אחריות לגביו.

כל התמונות באתר הן להמחשה בלבד. הפרחים והזרים צולמו באתר בשיא פריחתם ואונם ויתכן שיגיעו סגורים אל הלקוח/ה בשל טריותם.
במקרה שבוצעה הזמנה של זר פרחים ,עציצים ,מארז פרחים בלונים והתברר כי המוצר אזל מהמלאי תספק החברה ללקוח/ה מוצר דומה ככל האפשר למוצר שהוזמן על ידי הלקוח/ה וכמובן ככל הניתן בצבעים ובערך ההזמנה המקוריים.

בקבוק היין יינתן מהמלאי המצוי אצלנו אנו לא מתחייבים על סוג צבע או מותג ספציפי.

הפרחים מגיעים ללא אגרטל ,אלא אם צויין אחרת בהזמנה או מול נציג ג'וזף פרחים.

במידה וחלק מהפרחים חסרים במלאי (חוסר מלאי או חוסר עונתי) אנו נשלב פרחים אחרים אשר יתאימו לאופי ההזמנה המקורית ולצבעים המקוריים שנבחרו. 

המבצעים יחולו רק על רכישת  קנייה בודדת באתר. מארזי השוקולד ואו היין ,משתנים בהתאם למלאי.

לבירורים ומידע יש ליצור קשר בכתובת המייל שלנו jflowersmail@gmail.com  או במספר הטלפון שלנו 055-6868268. בין השעות 8:00 עד 20:00.

ט.ל.ח