מבצע סופ"ש - זר פרחים ליום שישי

כשאתם יוצאים לסיבוב הקניות שלכם בימי שישי ורוצים לשמח את יקירכם הזמינו זר פרחים צבעוני וססגוני שיוסיף שמחה ואווירה נעימה לבית או בכל מקום שתהיו. זרי הפרחים שלנו נשזרים מפרחים טריים ואיכותיים . כל זר פרחים מוכן עבורכם באופן אישי ומוקפד ונשזר עם המון אהבה. בפרחי ג'וזף תוכלו למצוא מגוון של זרי פרחים בסגנונות שונים ליתאימו לעונה ולאווירת הסופ"ש. כל זר פרחים במבצע סוף השבוע בפרחי גו'זף מגיע עם מתנה לבחירתכם: בלון הליום בצורת לב או בקבוק יין. אתם מוזמנים לבחור ממבחר זרי הפרחים הטריים שלנו ואנו נטפל בהזמנתכם באהבה ונשלח אותו לכם וליקיריכם במשלוחים מהיום להיום או בתיאום מראש בהזמנה טלפונית  055-6868268 או בהזמנה אונליין באתר.

תקנון המבצע

50 ש"ח הנחה בהצטרפות למועדון JOSEPH CLUBE – קבלת ההטבה מותנה ברכישה מעל 400 ש"ח. לא כולל חגים ומועדים. לא תקף במצבעי יום שישי, אין כפל מבצעים, לא תקף לרכישת אגרטלים ומוצרים משלימים.

המבצעים שבאתר גו'זף פרחים, הינם בקנייה באתר ודרך האתר בלבד (לא על ידי נציג טלפוני והודעות). גו'זף פרחים יהיו הרשאים היחידים כמנהלי המבצע ו/או לשנות להחליף לקצר או לסיים את המבצע כפי שימצאו לנכון. וכל זאת ללא הודעה מראש ,לא הודעה באתר או בכלל.

המבצע הינו לזמן מוגבל – תוקף המבצע 1.1.23 ועד לתאריך  01.03.2023 בלבד. היום האחרון בו יהיה ניתן יהיה לממש הזמנה באתר.

מדיניות הזמנות ,סליקה ותשלום באתר

בעת הרכישה ישלח לנציג ג'וזף פרחים מייל ובו פרטי ההזמנה ,במידה והנציג יאשר את העסקה רק אז תשלח ללקוחות הודעה על אישור העסקה , תבוצע הסליקה ותשלח חשבונית ללקוח/ה. כמו כן, נציג מאיתנו יצור עמכם קשר על מנת לחדד את פרטי ההזמנה וזמני המשלוח.

מימוש הטבה לרבות הנחות וקוד קופון ימומשו באתר בלבד.

אין כפל מבצעים ואין כפל הנחות .לרבות קופונים ,הנחת מועדון גו'זף .או כל מבצע אחר.

הנחה או קוד קופון אינה חלה על דמי המשלוח.

משלוחים ואספקה

מועדי אספקת המוצרים הם בימים א'-ה'. בין השעות 9:00 -20:00.
ביום שישי זמני האספקה הם בין השעות 9:00 עד 13:00.
במידה והלקוח/ה מעוניינים בתזמון המשלוח לשעה מסויימת יש ליצור קשר טלפוני עם נציג המכירות.

אין משלוחים בשבת או בחגים. אין התחייבות על זמני משלוחים בימי חג, בימי שישי ,בערבי חג למיניהם. לא ניתן להתחייב על שעות החלוקה (בשל עומסים בכבישים). המשלוחים ימסרו ללקוחות במהלך יום החלוקה. 

זמני ומועדי האספקה המצויינים באתר יהיו כפופים להמצאות הלקוח/ה או מי מטעמו בכתובת המשלוח במעמד האספקה. כמו כן לקוח/ה אשר לא ימצאו בביתם ואו בכתובת אליה נשלח שליח מחברת המשלוחים ישלח השליח הודעה ללקוח/ה לצורך תיאום משלוח מחדש בעלות משלוח נוספת. 

לקוח/ה שיבקש להשאיר מוצר בחזקת העוברים ושבים החל מחדר מדרגות ,חצר בניין או חצר בית פרטי, לוקח על עצמו את מלוא האחריות על המוצר ואין לשליח מטעם ג'וזף פרחים כל אחריות לגביו.

כל התמונות באתר הן להמחשה בלבד. הפרחים והזרים צולמו באתר בשיא פריחתם ואונם ויתכן שיגיעו סגורים אל הלקוח/ה בשל טריותם.
במקרה שבוצעה הזמנה של זר פרחים ,עציצים ,מארז פרחים בלונים והתברר כי המוצר אזל מהמלאי תספק החברה ללקוח/ה מוצר דומה ככל האפשר למוצר שהוזמן על ידי הלקוח/ה וכמובן ככל הניתן בצבעים ובערך ההזמנה המקוריים.

בקבוק היין יינתן מהמלאי המצוי אצלנו אנו לא מתחייבים על סוג צבע או מותג ספציפי.

הפרחים מגיעים ללא אגרטל ,אלא אם צויין אחרת בהזמנה או מול נציג ג'וזף פרחים.

במידה וחלק מהפרחים חסרים במלאי (חוסר מלאי או חוסר עונתי) אנו נשלב פרחים אחרים אשר יתאימו לאופי ההזמנה המקורית ולצבעים המקוריים שנבחרו. 

המבצעים יחולו רק על רכישת  קנייה בודדת באתר .מארזי השוקולד ואו היין ,משתנים בהתאם למלאי.

לבירורים ומידע יש ליצור קשר בכתובת המייל שלנו jflowersmail@gmail.com  או במספר הטלפון שלנו 055-6868268. בין השעות 8:00 עד 20:00.

ט.ל.ח